Tell me why you're here and who you are.

( Michelle Branch – Everywhere )



Finfint med lite bilder också c:

Haha, jag ser ut som ett troll at the moment :D
Burrigt hår och smetigt smink är tummen upp C:
HAHA.
Mysigt i skolan idag.
Studerat spanska med Karro, bokat redovisningstid, haft musik osv.
FICK INTE SKÄLL PÅ PH:T!
...fast det brukar jag fucktiskt inte få ._.
Åh, vad vrickad jag är ibland c':

Livet känns bra och dåligt på samma gång.
Man inser att människor är skitstövlar,
men att andra människor kanske är lite bättre än man trodde.
Eller sötare x) (JA, JAG SYFTAR PÅ ANTE, SOM VAR SÖTNOS NÄR KRINGLAN SKICKADE SLÄNGKYSS TILL LINUS.)
Jag har haft samma nagellack hela veckan, i alla fall x)
Förbättring, förbättring.
Läser om Georgia Nicholson-böckerna, och garvar lika mycket som alltid c':
Lyssnar på lika bästig, awesomeblandning av musik som alltid.
Är lika tokig som alltid :D

Tihi ^_^
Nu ska jag spela WoW :D
...på pappas acc ._.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Basssssssssse

Åh, vad fin bild du har tagit hjärtat ♥

Du är så duktig! ^_^

Vi ses snart? Puss! :*

2010-10-10 @ 23:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0