So tell me when you hear my heart stop - you're the only one who knows.

( Lykke Li – Possibility - Soundtrack Album Version )

Haha, det känns som att jag inte bloggat på aslänge :c
Jag som brukar vara så duktig ._.
Fast jag kanske börjar tappa intresset igen, som jag brukar.
Då slutar jag ett par månader, innan jag skaffar en ny blogg igen x)
Hon som inte finns. Felicia in wonderland. Mellan fyra väggar.
Och så vidare.
Haha. Ibland har man ju inget liv, vavava?

Idag redovisade jag 22 i engelska, fast blev inte godkänd -.-
Bara för att jag inte kunde det "lika bra som Alva". HAHA.
Hon satt ju fan och läste på ett fucking papper. FU.
Men får ta igen det på något PH (y) Så blire 21 på fredag.
Spanska imorgon. OCH HALVDAG.
Eller... Halv hemstudiedag ._.
Och så ska jag ju försöka fixa matten någon gång snart Z.Z

Hohoho.
Mitt hår var nästan okej idag. Fantastiskt, huh?
Och mitt smink var uppfuckat.
Och mina kläder var trista.
Och dagen blev fuckad ändå :D
Huhuhu.
Sen gick jag hela vägen från bussen och sjöng på Sator, och kände mig hardcore.
Tihi.
Ibland är det mysigt att leva.


Emolugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0