Nobody said it was easy.

( Coldplay – The Scientist )

Åh, ingenting går upp mot en härlig dos av verklighet.
Julia är en bitch, som i princip är arg på mig för att jag haft feber (y) bästa vän där, i alla fall ("heavy sarcasm". ÅÅÅH, ALEXXXXX♥)

Jag har hostat som en gammal gubbe på weed hela kvällen,
och nu har jag finally givit efter och svalt lite av drogerna.
Hoppas det funkar. Glad blir man i alla fall.
Jag är så jeffla varm! D:

Tanter som svär i teve är söta.
Gubbar som ser ut som fiskar är också söta.
Ojämna naglar är... inte lika sött.
Oblivion är awesome.
Mutantplåster är alltid lika kul.
Det är kul att titta på Idol när alla favoriterna går vidare C:
Det är inte så kul att känna sig ensam.

Mysig eftermiddag med Vera, Sofie och Greta, i alla fall.
(minimotorcykel <- ARF ARF ARF ARF ARF ARF)
Vi tittade på smycken och skor,
innan vi satt någon timme inne på Caffe Latte och pratade.
De tillhör de myspysarna som jag verkligen älskar.
Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0