I´m gonna take that path I´m going in on my own. I´m gonna take that fear and wear it like a crown.

( Rebekka Karijord – Wear It Like A Crown )

Kan man hoppas att kärleken övervinner allt?
Kan man låtsas att hjärtan kan läka?

Jag känner mig sur ._.
Myspys.
Imorgon är det prov som jag kommer faila på. TVÅ STYCKEN.
Great.
Och en hemkunskapsuppgift som jag inte har gjort skulle lämnats in i fredags ._. Greater.
OCH JAG RÅKAR SKRIVA "GRETA" VARJE GÅNG JAG FÖRSÖKER SKRIVA GREAT. GREAT? GREAT!
...minianfall.

Nanana.
Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon O:
Idag såg jag ut som en luffare :D
Nanana.
Jag har lust att göra den där "hålla en åk sex lektion"-grejen på idrotten. Det skulle vara kul.
Bossa runt massor av minisar.
Fast jag skulle aldrig kunna bossa runt dem x) Jag skulle vara snelhest.
Nanana.
'Cause I'm in too deep, and I'm tryin' to keep up.
NANANA.

Pusskantarell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0