I don't want the sun - don't want you to run. I don't want Superman, don't need Wonderland. Just want you to love me.

( Sandi Thom – Superman )

Chillarrrrrr <- Today we like that music (y)

Nohomutulu.
Jag har spelat datorspel idag 8-D
Och tittat på Desperate Housewives.
Ibland har man lov att vara lite patetisk C:
Nej, men jag har hostat massor också.
Hostahostahostahosta.
Irriterande.

Mycket är irriterande.
Att jag inte är "känd" på dikta längre, kanske.
Fast jag får väl skylla mig själv när senaste gången jag la ut någonting vettigt var i februari c':

One night to be confused,
one night to speed up truth.

WTF, WHAT ARE YOU DOING IN MY DREAM?@facebook får mig att tänka på igår c':
Jag ler varje gång jag tänker på det.
Fina flickor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0