And my scars remind me that the past is real.

( Papa Roach – Scars - Acoustic Version )



Vårat förflutna, ja.
Det sätter sina spår, 'ight?

Ta mig till exempel.
Herregud vad annorlunda jag skulle varit som person. Om jag inte sett Ezzie dö. Om jag aldrig lärt känna Kajsa, eller Herbert. Eller Michi. Åh, älskade Michi. Du var så fin, så fin, trots att du inte hade något hår och alltid var så trött.
Jag blir ju alldeles sentimental.
Hoho.

Imorgon blir det skola igen. Juppiewoo.
Undrar vad jag ska ha för kläder *se fundersam ut*
Ingen aning ^_^
Fast nu ska jag skriva. För jag har inget att göra. Har ingen lust att studera religon. Och det var länge sen jag skrev någonting o: Jag saknar det lite. Mys.

Så kram och hångel (jupp, jag hoppar över puss. Och kyss.)

felicias <- lyssna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0