She found out she's got no soul, but it really doesn't bother her.

( Papa Roach – Hollywood Whore )


Idag fick vi tio böcker, två skjortor och en gigantisk temugg för 145 kronor. Det är "näiz".
Och så fick jag en ny jacka och ett par skor av min mor. Det är mys.
Och så fick jag FRIDA-tidningen med HARRY POTTER SPECIAL!
...vilket betyder typ tre sidor som handlade om Daniel, Emma och Rupert. Men det är fint. Jag älskar Rupert nu. Han tycker att Svampbob är bäst.

Tjolahopp.
Vem orkar läsa det här? Jag orkar knappt skriva det för att jag är så tråkig.

Just nu glor jag på Crocodile Dundee på teve 3. MYSPYS.
Jag älskar Crocodile Dundee.
Och jag har en skål med sallad. Det är mys.
Och min gigantiska temugg som gör mig glad, eftersom det står "You're goregeus!" på sidan. Man kan inte bli annat än glad då. Jag känner mig speciell varje gång jag tar en klunk ^_^

Tjalalalala.
Varför måste NaNoWriMo vara i november?
Det är liksom inte min bästa månad, och jag orkar verkligen inte bry mig om att skriva. Jag har inte skrivit sen typ... onsdags. Och innan dess låg jag redan efter.
Men men, huvudsaken är att jag försökt. Bättre att skriva 9000 ord än inga, right?
Jag vet bara inte hur jag ska fortsätta! Hur ska jag fylla ut boken?
Jag funderar på att lägga in lite MLIA-stories lite här och var, för att göra den mer random.
Jag gillar random.
Random är... random.

Jag är kåt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0