Mind is a razor blade.

( Jose Gonzalez – Heartbeats )

Jasg håller på att läsa en bok som heter "Champagneflickan"
Den är ganska så fin, och handlar om en tjej som flyttar till Köpenhamn för att arbeta som strippa (/prostituerad) på en klubb där :D
Det är ganska fint, dock.

Idag blir det ingen yoga, eftersom både jag och Hanna som vanligt blir sjukiluka samtidigt.
Jag fattar inte riktigt hur det går till O:
Vi borde egentligen spendera alla våra sjukdagar tillsammans, och glo på Disneyfilmer.
Alla.


Tjuhu.
Jag borde skriva på mitt tal,
men jag vet inte vad jag ska skriva om.
Och så borde jag egentligen skriva på bokiloken, men... Tja. Eftersom det inte går att ladda upp engelska texter på Dikta längre, så har jag ingen lust.
Och jag orkar inte läsa igenom och rätta -.-
Blö.

Just nu sitter jag och lyssnar på Spotify (Chillarrrrrr), och dricker azumte.
Jag gillar inte att skriva "azum" eller "asuuuum" eller sånt. Det ska vara "awesome".
Awesome, huh?

Vet ni vad problemet med mig är?
Jag tänker för mycket.
Och nu har jag tänkt så mycket, och helt ändrat mig.
Så jag kommer dö som ett oälskat mobboffer, för det finns egentligen inget annat val.
Bra, va?

Det känns som att jag har börjat skriva jättelånga, meningslösa blogginlägg som ingen ändå orkar läsa.
Fast jag förstår er.

Jag vill ha en kaka.
...fast nä.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0