Let's get freaky now, let's get fuckin' freaky now.

( Brokencyde – Freaxxx )


Uh. Jag har ju inte haft någon fuckin' tid att uppdatera bloggen.
Förlåt ♥
Men varje ledig stund måste jag sätta mig ned och skriva på min boek. "Like waiting for a train". Den är liiite fin. Och handlar om två cancerbarn. Och en av dem kommer dö :) Najsnajs.

Uhblöööö. I onsdags åkte man hem till Sofie Kammeborn (tillsammans med Greta Schnackenburg Ström och Vera Pettersson) och lekte :D Vi glodde på filmer, och Desperate Housewives. Och jag gick runt i underkläder för det mesta. DET VAR VARMT, OKEJS?!
Nanana. Vi kekade nachos och godis. Och chips. Och glass. Fast jag orkade inte min glass, för jag blev illamående av all skräpmat. Hoho, härlithärlit.

Igår gjorde jag en ny spotify-lista. Och nu håller jag på att göra en ny spotify-lista.
JAG BORDE SKRIVA. Jag ligger efter. Måste skriva typ 4000 ord för att ligga i fas. Och det blir ju bara fler ju mer tid som går. Hubbabubba.

Operation NaNoWriMo. <- Lyssna och sakna mig.

Puss och hej,
ha're gött!



Kommentarer
Postat av: Bassebooi!

Boken är jättefin, hjärtat mitt ♥ (<-- du)

Mysigt att träffa vännerna? Det låter vackert.

Och dina spotify-listor äger hemskt mycket.

SKRIV NU!

Pusshej :*

2010-11-06 @ 23:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0