I'm drunk, and so is everyone else, in this devil town.

( 3OH!3 – STILLAROUND )

Ni vet hur alla har en lista med saker man vill göra innan man dör?
Det har jag med. Även om jag inte direkt har skrivit ned den.
Fast det kanske jag borde!
Så jag tänkte skriva ned tre saker jag kan komma på just nu!

1. The Wizarding World of Harry Potter
Well... Den är ganska obvious. Det är ju mig vi pratar om. Men jag vill verkligen dit! Och det ska jag ju!!! I juni, förhoppningsvis. And it's gonna be totally awesome! *sjunga "Going back to Hogwarts" från AVPM*
Nej, men seriöst. Som det Potterhead jag är, så finns det ingenting annat som kan toppa min lista at the moment. Jag vill åka berg-och dalbanorna (i alla fall två av dem), dricka honungsöl och köpa en Slytherin t-shirt.



2. Backpacking!
Jo, jag vill "ryggsäcka" genom europa, eller amerika. Eller något! Jag vill ta ett par av mina bästa vänner, och bara resa runt tillsammans och se allt det där vackra i världen. Som... Eiffeltornet, Colosseum eller Madame Tussauds.

3. New York
Jupp, jag är så pass mainstream. Men det är inget fel att vara mainstream ibland! Fast så kanske inte alla mainstreamkids vill åka till New York för att ta en promenad i Central Park och gå till The Met (The Metropolitan Museum of Art).



Jo. Allihop var någonting som jag måste resa för att göra. Hoho. Kanske säger att jag vill här ifrån.
Oxelösund suger. Nyköping suger. Jag vill se världen! Haha. Jag kanske kan backpacka i Amerika, så kan jag göra alla tre saker på en gång!
Fast ettan kommer jag hinna göra först i alla fall. Men det är näiz!

Otroligt viktig kunskap om mig, mhm.
Puss, vi ses snart!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0