Cum on - feel the noize!

( Quiet Riot – Cum On Feel The Noize (Re-Recorded / Remastered) )


Jaha, ännu en julhelg förbi! (Nästan i alla fall. Det börjar bli mörkt utanför fönstret, och det är juldagen idag)
Vad har ni hittat på? Spenderat tiden hemma, med familjen? Eller åkt iväg och spenderat julen med familjen, kanske? Ni kanske har åkt på semester, förresten? Jag vet inte.
Själv har jag stannat hemma, och kusinerna har kommit hit från Uppsala. Lite gulligt när ens sexåriga kusin har pärlat ett halsband helt själv, och slagit in det helt själv, så att det står "FRÅNEDWINTILLFLISLA" på framsidan.
Ja, jag heter tydligen "Flisla" i hans huvud. Gulligt i alla fall <3
Och mina föräldrar gav mig en tekokare. That's... random. Och min bror gav mig en älg i konstglas. That's... even more random! Min familj är sjukt random, liksom. Fast min mormor gav mig ett presentkort på 900;- på Gina Tricot. Det är ganska näiz, faktiskt.
Jaha.
Nu ska jag spela lite World of Warcraft, och kanske kidnappa The Bro Code av min bror ;)

Happy holidays, everyone!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0