You whisper "hope" like no one else.

Jag känner mig faktiskt extremt pepp inför imorgon!
Ovanligt, I know ^_^
Men... Adept, liksom ♥
Man kan ju inte vara annat än glad!
Och så kanske lite Super Hot Giant Alien, Sarah Gave it Up, New Foundation osv.
Men det är ju ändå Adept man trallar dit för.
Haha.
Jag ska gå med Towe, precis som förra året (y) Det blir najs.
Åååååååh.

Jag, Kim och pappa tittade på Shutter Island.
Eller vad den nu hette.
Jag har för mig det i alla fall.
Den var i alla fall... helt awesome, men...
Lite creepy.
Ehehe. Nja.
Men den var bra i alla fall ^_^
Och jag åt äpple och drack iste ♥

God natt, hunbuns. Jag bifogar lite Adept >:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0