Life is one big stage

Det känns som att jag är ganska kass på att uppdatera.
Fast... det gör egentligen inget, eftersom det ändå inte är någon som läser x)
Haha, patetiska lilla flicka ♥

Öehm...
Jag var och klippte mig idag, i alla fall :D
Fast det märks knappt.
ÄVEN OM JAG KLIPPTE BORT TYP EN DECIMETER <\\3
Eheheh.
Det var slitet.

Jisses.
Vi börjar skolan på torsdag.
Lovet har gått så fort,
och jag har ju fan inte gjort någonting.
Perfekt slöseri med värdefull tid.
Jag kommer säkert dö ensam med mina miljoner katter som sällskap,
när jag är typ sjuttio.
Trevligt.

Jag är trött.
Så blir'e när man inte sover tillräckligt, Alfredo.
Godnatter hunbuns.
Jag ska titta på serie, läsa Harry Potter och sova.
Kizzez ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0